بیشترین تعداد پارااگال در انگلستان ت
نوشته شده توسط : لوکس

وكيل در مشهد

جوامع حرفه ای

بیشترین تعداد پارااگال در انگلستان توسط موسسه Chartered of Legal Executive (CILEx) نمایندگی می شوند. بر خلاف دیگر نهادهای پارالقانونی ، CILEx یک تنظیم کننده تأیید شده است ، بدین معنی که همه اعضای آن به طور مستقل در جهت منافع عمومی تنظیم می شوند و باید از قوانین رفتاری ، از جمله تمام اعضای پارا قانونی خود پیروی کنند. CILEx همچنین تنها ارگانی است که راههای پیشرفت محدودی را در اختیار وکالت قرار می دهد.

CILEx یک مسیر غیر دانشگاهی را برای صلاحیت وکالت فراهم می کند و اکثر اعضای آن در حین کار یاد می گیرند و به عنوان وکیل قانونی فعالیت می کنند. این برای کسانی که دارای مدرک حقوق یا بدون آن هستند ، باز است و اجازه می دهد تا حقوقدانان بتوانند به شرط دستیابی به سطح صحیح صلاحیت ها ، مهارت ها و تجربه ، وکیل ، شریک ، وکیل مدافع ، پزشکی قانونی و قاضی کاملاً واجد شرایط شوند.

از سال 1994 ، City and Guilds ، در همکاری با CILEx ، طیف وسیعی از مدارک مورد تأیید ملی و بین المللی انگلستان را برای پارالاگالرها و دبیران حقوقی ارائه کرده است که توسط بیش از 20،000 نفر پذیرفته شده است. آنها جایزه/گواهینامه/دیپلم سطح 2 را در زمینه مطالعات حقوقی ارائه می دهند. این اطلاعات زیربنایی را فراهم می کند که به کارهای روزمره کمک می کند و همچنین امکان پیشرفت در مسیر CILEx را برای تبدیل شدن به یک وکیل فراهم می کند. مدرک تحصیلی به واحدها تقسیم می شود و با تکالیف و آزمون چند گزینه ای ارزیابی می شود. مدرک دیپلم سطح 3 در تحصیلات حرفه ای Paralegal نیز موجود است و این معادل استاندارد A است. مدرک تحصیلی به واحدها تقسیم می شود و مجدداً با تکالیف ارزیابی می شود. مدارک تحصیلی نیز توسط CILEx به عنوان راهی برای ورود به نمرات عضویت شناخته می شوند.

م Instituteسسه Paralegals (IOP) یک مسیر صلاحیت را اداره می کند: مسیر شغلی شناخته شده ملی برای پارالان حرفه ای. آنها همچنین Competency را تنظیم و اداره می کنندT استانداردهای مربوط به پاراگراف ها و منشیان قانونی موسسه Paralegals (IOP) عبارتند از:

    یک نهاد نمایندگی غیرقانونی در انگلستان که درخواست آن برای موسسه توسط شورای وکلای دادگستری ، انجمن حقوق ، خدمات دادستانی تاج و مشاوره شهروندان پشتیبانی می شود.
    تنها نهاد پارالانهای حرفه ای که برای کمک به توسعه حرفه پارالا قانونی به بودجه دولتی تکیه کرده اند
    سازمانی که یک کد رفتار پیش قانونی را منتشر می کند
    عضو LawCare
    سازمانی که استانداردهای شایستگی برای حرفه های غیر قانونی را منتشر می کند (تهیه شده با کمک شرکت های حقوقی و (تا حدی) توسط اداره ثبت اراضی اعلیحضرت و مورد تأیید برای الزامات رفتار حرفه ای توسط مقام تنظیم مقررات وکلا)
    سازمانی که یک مسیر شغلی غیر قانونی را اداره می کند - مسیر صلاحیت. R2Q یک شغل را به یک حرفه و یک شغل را به یک حرفه تبدیل می کند. تعداد زیادی از انجمن های حقوقی محلی ، دانشکده های حقوقی دانشگاه ها ، شرکت های حقوقی و دیگران از آن پشتیبانی می کنند.





:: برچسب‌ها: وكيل در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: